2014年1月7日火曜日

2013.12.14 クリスマスパーティー


Merry Christmas and Happy New Year!

We had UP-SLOPE christmas party at Kotodai school on 14th of December! .
It snowed a lot  on the day in Sendai!

We talked a lot  with a nice meal and we enjoyed playing an English game and exchanging presents.  
What present did you get?

Look forward to the next event!


メリークリスマス&ハッピーニューイヤー!

12月14日、勾当台校でアップスロープのクリスマスパーティーがありました。
その日、仙台は雪がたくさん降りました!

おいしい食事と共にたくさん話をしたり、英語のゲームやプレゼント交換をして楽しみました。
何のプレゼントが当たりましたか。

次回のイベントもお楽しみに!



〜Mini Lesson〜

What's your New Year's resolution?
あなたの新年の抱負はなんですか?
My New Year's resolution is to study English hard.
私の新年の抱負は英語を一生懸命勉強することです。